PIT BIKE RXF OPEN 125

RXF-OPEN-125

Nowy produkt

2 Przedmioty

Więcej informacji

Pit Bike RXF Open 125. W nowej odsłonie tego modelu zmienił się rozmiar i ogólny design. Dzięki modyfikacjom RXF Open 125 swoim wyglądem przypomina motocykle, które możemy podziwiać podczas mistrzostw świata w motocrossie. Jazda tym motorem to czysta przyjemność. Przekonaj się sam!
Model posiada nieregulowane lagi z przodu i regulowany amortyzator z tyłu. Wahacz wykonano ze stali. Przednie i tylne hamulce mają podwójny tłoczek. Model RXF Open 125 posiada w standardzie licznik motogodzin. Warto zwrócić uwagę na przełącznik masy, który działa odwrotnie, czyli, aby uruchomić motocykl należy przełącznik ustawić w pozycję „zero”. Tarcze hamulcowe w obu kołach osłonięte są plastikowymi osłonami. Gumowo-metalowa prowadnica łańcucha wygląda estetycznie i sprawdza się znakomicie w użytkowaniu. Do standardowego wyposażenia motocykla należy podnóżek, dzięki, któremu motocykl można wygodnie postawić, bez szukania jakiegoś trójkąta. Motocykl posiada airbox i filtr do benzyny oraz kierownicę typu fatbar. Na kierownicy znajduje się też killswitch, czyli przycisk, który służy do wyłączenia motocykla. Zawieszenie z przodu i z tyłu marki Volt.
Warto zwrócić uwagę na dobrze wyprofilowane siedzenie antypoślizgowe. Czerwono/niebieska kolorystyka i ciekawy design wydechu przyciągają uwagę. Wydech wykonany jest z aluminium i stali nierdzewnej.
Motocykl prezentuje się bardzo profesjonalnie. Przypomina wizualnie motocykle wyścigowe z dużego motocrossu. Silnik ma pojemność 150 cm3 z czterobiegową skrzynią, w której luz jest na dole, jak we wszystkich pitbikach. Do tego świetnie skomponowane plastiki i zbiornik paliwa oraz błotnik składają się na doskonały efekt wizualny motocykla. Dopracowana konstrukcja, w którą warto zainwestować. Możliwość wymiany kół na koła supermoto

Główne cechy pit bike'a:

Wyjątkowo cienkie siedzisko, które ułatwia młodemu kierowcy trzymanie Pit Bike’a za pomocą nóg. Siedzisko można zdemontować w niecałe 30 sekund!
Nowe zawieszenie V-ONE Volt Suspension o długości 810 mm. Są większe od poprzedniego modelu i zapewniają większą stabilność podczas dużych skoków. Zostały specjalnie zaprojektowane, by umożliwić jak największą przyczepność, przy jednoczesnym zachowaniu maksymalnego komfortu jazdy.
Specjalny kształt przednich i tylnych błotników, który gwarantuje maksymalną stabilność i minimalną masę, dzięki dobrze zaprojektowanej konstrukcji i mocowaniu.
Nowość! RXF Open 150 posiada plastik, który chroni amortyzator przed dostaniem się do niego błota.
Krótki, aluminiowy rollgaz, dzięki któremu mamy znacznie lepszą kontrolę nad przyspieszeniem!

SILNIK
PRZEŁOŻENIE: TYŁ 43 ZĘBY, PRZÓD 14 ZĘBÓW
POJEMNOŚĆ OLEJU: 900 ML
CYLINDER: 125CCM
GAŹNIK: MOLKT 26MM
ZAPŁON: CDI Z MIKROPROCESOREM
SKRZYNIA BIEGÓW: 4 BIEGI (N-1-2-3-4)
TYP SILNIKA: YTX MONOCYLINDRE 4T
CHŁODZENIE: POWIETRZE
SPRZĘGŁO: SPRZĘGŁO MOKRE MULTIDISC
URUCHOMIENIE: KICK-START
NAPĘD: ŁAŃCUCH 428 KMC HEAVY DUTY
PODZESPOŁY
POTRÓJNE ZACISKI: TŁOCZONE ALUMINIUM 48 MM / 51 MM
WAHACZ: STAL ZAMONTOWANA NA ŁOŻYSKU IGIEŁKOWYM
TYLNY AMORTYZATOR: ZAWIESZENIE VOLT V-FORCE 350 MM Z REGULACJĄ
TYLNY HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO POJEDYNCZY DYSK TŁOKOWY 190 MM
TYLNE KOŁO: STALOWA PIASTA 12 " CZARNA OŚ 15MM, OPONA 3.00-12
SIEDZENIE: VOLT BLUE
KOLOR: CZERWONY
RAMA: CENTRALNA RAMA RUROWA W PROFILOWANYCH RURACH
WIDŁY PRZEDNIE: ZAWIESZENIE VOLT V-ONE 810 MM
PRZEŚWIT PRZEDNIEGO ZAWIESZENIA: 210 MM
PRZEDNI HAMULEC: ZACISK HAMULCA TARCZOWEGO
POJEDYNCZY DYSK TŁOKOWY 220 MM
PRZEDNIE KOŁO: OBRĘCZ STALOWA 14-CALOWA
CZARNA OŚ 15 MM, OPONA 2.75-14
WYDECH: WYDAJNOŚĆ NAPIĘCIA, UKŁAD WYDECHOWY E 5.0 ™ INOX
ZBIORNIK PALIWA: POJEMNOŚĆ PLASTYCZNA 5,3 L
KIEROWNICA: FATBAR, STAL 28,6 MM
MANETKI: APOLLO AM DEISGN

WYMIARY
WYSOKOŚĆ SIEDZENIA: 820 MM
PRZEŚWIT: 285 MM
ROZSTAW OSIŁ: 1180 MM ± 10 MM
WAGA: 75 KG

OPCJE ZAKUPU

5 990,00 zł brutto

Cena nie uległa zmianie

NEGOCJACJE CENOWE

Znalazłeś ten produkt taniej u konkurencji? Zgłoś nam to a skontaktujemy się z Tobą aby negocjować cenę.

* Wymagane pola

Anuluj lub