Brak produktów
DB-KAYO-T4-E
Nowy produkt
3 Przedmiot Przedmioty
DOSTĘPNY
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
DIRT BIKE KAYO T4 ENDURO
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Kayo T4 Enduro jest motocyklem, któremu żaden teren nie jest straszny. Zastosowano w nim silnik o pojemności 249cc oraz manualną, pięciostopniową skrzynią biegów. T4 Enduro wyposażony został w elektryczny rozrusznik, regulowane zawieszenie Fastace, wzmocnione koła z piastami, tylny aluminiowy wahacz oraz układ wydechowy z powerbombą ze stali nierdzewnej. Podobnie, jak model K2 Enduro - posiada przednią lampę.
Dirt bike Kayo T4 Enduro to maszyna dla wymagających riderów, którzy wiedzą czego chcą, ale również przyjazne enduro dla początkujących. Obie grupy docenią regulowane zawieszenie, pojemny zbiornik paliwa oraz lekką i mocną ramę. Reflektor sprawia, że nadejście zmroku nie będzie oznaczało końca zabawy. Sprzęt jest przeznaczony dla młodzieży od 14 roku życia i dorosłych.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo (to proste i niedrogie!).
Motocykl stworzono z myślą o ambitnych poszukiwaczach przygód, którzy lubią bawić się w terenie. To propozycja dla młodzieży powyżej 14 roku życia i dorosłych. Z tym sprzętem wjedziesz na każdy szlak.
Tego typu motocykle mogą poruszać się po zamkniętych torach dla maszyn motocross i enduro oraz specjalnie wyznaczonych szlakach. Pamiętaj, żeby przed rozpoczęciem jazdy upewnić się, że lokalne przepisy pozwalają na poruszanie się wybraną przez ciebie drogą.
Stopień bezpieczeństwa zależy od wielu czynników. Mierz siły na zamiary i wybieraj szlaki, które są odpowiednie dla twoich umiejętności. Znajdź lokalne tory, na których będziesz mógł szlifować technikę jazdy. Zawsze ubieraj się w certyfikowaną odzież motocyklową z kompletem ochraniaczy i używaj kasku spełniającego wymagania normy ECE.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.