Brak produktów
DB-KAYO-K2-E
Nowy produkt
3 Przedmiot Przedmioty
DOSTĘPNY
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
DIRT BIKE KAYO K2 ENDURO
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Kayo K2 Enduro to model idealny na początek z offroad’em. Zadowoli osoby, które stawiają pierwsze kroki w świecie enduro. K2 Enduro napędza jednocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 249cc. Został wyposażony w manualną, pięciostopniową skrzynię biegów. Można go uruchomić za pomocą elektrycznego rozrusznika lub nożnego kickstartera. Warto też zwrócić uwagę na przedni reflektor, które umożliwia jazdę po zmroku.
Jeżeli szukasz lekkiego i wytrzymałego sprzętu do jazdy w terenie, to Kayo K2 Enduro jest doskonałym wyborem. Duży zbiornik paliwa i wygodna kanapa pozwolą na przejechanie wielu kilometrów. Przednia lampa umożliwia jazdę również po zmroku. Motocykl jest przeznaczony dla młodzieży w wieku od 14 lat oraz dla dorosłych. Dzięki niemu przygoda zaczyna się tam, gdzie dla wielu innych się kończy.
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo (to proste i niedrogie!).
Motocykl jest idealny dla młodzieży i dorosłych, którzy lubią eksplorować bezdroża. To propozycja dla wymagających, ceniących wygodę i lubiących długie przejażdżki riderów. Oprócz komfortu głównymi zaletami są również wysoka jakość wykonania i łatwość obsługi.
Kayo K2 Enduro posiada o 3,5 cm niżej siedzenie od modelu T4 Enduro, które znajduje się na wysokości 89 cm. Dodatkowo, K2 wyposażono w elektryczny starter oraz tradycyjny kickstarter (w T4 tylko e-start). Model K2 jest także tańszy.
Stopień bezpieczeństwa zależy od wybranego szlaku. Należy mierzyć siły na zamiary i doskonalić swoje umiejętności. Przed wyruszeniem w drogę pamiętaj o założeniu odpowiedniej odzieży ochronnej i kasku spełniającego normę bezpieczeństwa ECE.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.