Brak produktów
DB-KAYO-K5-E
Nowy produkt
-2 Przedmiot Przedmioty
NA ZAMÓWIENIE
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
DIRT BIKE KAYO K5 300 ENDURO
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Kayo K5 Enduro to czterosuwowy dirt bike wyposażony w silnik o pojemności 300cc z czterozaworową głowicą i układem chłodzenia cieczą. Posiada 6-stopniową skrzynię biegów. Uruchamiany jest za pomocą elektrycznego rozrusznika. Porusza się na kołach w rozmiarze 21 cali z przodu oraz 18 cali z tyłu. Zastosowano w nim zbiornik paliwa mieszczący 7,5 litrów. Wysokość jego siedziska wynosi 92,5cm, z kolei jego waga to 119kg.
Dirt Bike Kayo K5 300 Enduro to maszyna dla wymagających riderów, którzy wiedzą czego chcą, ale również przyjazne enduro dla początkujących. Obie grupy docenią regulowane zawieszenie, pojemny zbiornik paliwa oraz lekką i mocną ramę. Reflektor sprawia, że nadejście zmroku nie będzie oznaczało końca zabawy. Sprzęt jest przeznaczony dla młodzieży od 14 roku życia i dorosłych.
Poznaj szczegóły nowego modelu:
Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta zgodnie z serwisami w karcie gwarancyjnej. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo (to proste i niedrogie!).
Dla kogo jest Kayo K5 300 Enduro?
Motocykl stworzono z myślą o ambitnych poszukiwaczach przygód, którzy lubią bawić się w terenie. To propozycja dla młodzieży powyżej 14 roku życia i dorosłych. Z tym sprzętem wjedziesz na każdy szlak.
Tego typu motocykle mogą poruszać się po zamkniętych torach dla maszyn motocross i enduro oraz specjalnie wyznaczonych szlakach. Pamiętaj, żeby przed rozpoczęciem jazdy upewnić się, że lokalne przepisy pozwalają na poruszanie się wybraną przez ciebie drogą.
Stopień bezpieczeństwa zależy od wielu czynników. Mierz siły na zamiary i wybieraj szlaki, które są odpowiednie dla Twoich umiejętności. Znajdź lokalne tory, na których będziesz mógł szlifować technikę jazdy. Zawsze ubieraj się w certyfikowaną odzież motocyklową z kompletem ochraniaczy i używaj kasku spełniającego wymagania normy ECE.
Ważne:
Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.