DIRT BIKE KAYO K5 300 ENDURO

DB-KAYO-K5-E

Nowy produkt

NA ZAMÓWIENIE

Więcej informacji

Kayo K5 Enduro to czterosuwowy dirt bike wyposażony w silnik o pojemności 300cc z czterozaworową głowicą i układem chłodzenia cieczą. Posiada 6-stopniową skrzynię biegów. Uruchamiany jest za pomocą elektrycznego rozrusznika. Porusza się na kołach w rozmiarze 21 cali z przodu oraz 18 cali z tyłu. Zastosowano w nim zbiornik paliwa mieszczący 7,5 litrów. Wysokość jego siedziska wynosi 92,5cm, z kolei jego waga to 119kg.

Dirt Bike Kayo K5 300 Enduro to maszyna dla wymagających riderów, którzy wiedzą czego chcą, ale również przyjazne enduro dla początkujących. Obie grupy docenią regulowane zawieszenie, pojemny zbiornik paliwa oraz lekką i mocną ramę. Reflektor sprawia, że nadejście zmroku nie będzie oznaczało końca zabawy. Sprzęt jest przeznaczony dla młodzieży od 14 roku życia i dorosłych.

Poznaj szczegóły nowego modelu:

  • Czterosuwowy, jednocylindrowy silnik o pojemności 300 cm3 z czterozaworową głowicą i 6-cio stopniową skrzynią biegów. Dzięki zastosowaniu wałka wyrównoważającego typowe dla jednocylindrowych silników wibracje nie są problemem! Motor ma świetną kulturę pracy w całym zakresie obrotów!
  • Wydech wykonany ze stali nierdzewnej!
  • Układ chłodzenia cieczą zapewni nam optymalną temperaturę pracy nawet w bardzo upalne dni, co przełoży się na długą żywotność silnika!
  • Wysokiej jakości zawieszenie mające regulację tłumienia, odbicia i napięcia wstępnego sprężyny. To sprawia, że łatwo dostroisz motocykl do swojej wagi, stylu jazdy i warunków panujących na drodze.
  • Zbiornik paliwa o pojemności aż 7,5 litrów w połączeniu z ekonomicznym, czterosuwowym silnikiem, oznacza wiele kilometrów dobrej zabawy.
  • Siedzenie znajduje się na wysokości 92,5 cm.
  • Mocny przedni reflektor pozwoli kontynuować jazdę nawet po zapadnięciu zmroku i znacznie zwiększy poziom bezpieczeństwa.
  • Waga motocykla to 119 kg.
  • Nowoczesny i przyciągający wzrok wygląd motocykla! Czarny kolor elementów nadwozia robi świetne wrażenie!
  • Rozrusznik elektryczny gwarantuje komfort uruchamiania w trudnym terenie.
  • Hydrauliczne hamulce są wyposażone w duże tarcze o średnicy 270 mm z przodu i 240 mm z tyłu, co zapewnia solidną siłę hamowania.
  • Fabrycznie zamontowane miedziane klocki hamulcowe są odporne na błoto, kurz i wodę. Doskonale rozkłada się w nich siła tarcia oraz wysoka temperatura wytwarzająca się podczas hamowania!
  • Gaźnik NIBBI PWK34 szybko reaguje na otwarcie przepustnicy i zapewnia solidną wydajność w całym zakresie obrotów!
  • Wytrzymała kierownica typu fatbar!
  • Lekkie i odporne na uszkodzenia aluminiowe koła w rozmiarze 21″ przód i 18″ tył.
  • Wymiary motocykla to:
    • Długość: 214,5 cm
    • Wysokość: 124 cm
    • Szerokość: 81,5 cm

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta zgodnie z serwisami w karcie gwarancyjnej. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować Kayo (to proste i niedrogie!).

Dla kogo jest Kayo K5 300 Enduro?

Motocykl stworzono z myślą o ambitnych poszukiwaczach przygód, którzy lubią bawić się w terenie. To propozycja dla młodzieży powyżej 14 roku życia i dorosłych. Z tym sprzętem wjedziesz na każdy szlak.

Tego typu motocykle mogą poruszać się po zamkniętych torach dla maszyn motocross i enduro oraz specjalnie wyznaczonych szlakach. Pamiętaj, żeby przed rozpoczęciem jazdy upewnić się, że lokalne przepisy pozwalają na poruszanie się wybraną przez ciebie drogą.

Czy motocykle dirt bike są bezpieczne?

Stopień bezpieczeństwa zależy od wielu czynników. Mierz siły na zamiary i wybieraj szlaki, które są odpowiednie dla Twoich umiejętności. Znajdź lokalne tory, na których będziesz mógł szlifować technikę jazdy. Zawsze ubieraj się w certyfikowaną odzież motocyklową z kompletem ochraniaczy i używaj kasku spełniającego wymagania normy ECE.

Dołącz do świata pełnego moto-przygód!

Ważne:

Pojazd fabrycznie nowy w pierwszych 5 motogodzinach użytkowania przechodzi proces docierania, układają się wszystkie części, które współpracują ze sobą mechanicznie. W wyniku procesu docierania olej silnikowy, olej w zawieszeniu będzie nosił wyraźne ślady zużycia (ciemny kolor) oraz może zawierać drobne opiłki pochodzące z docierających się elementów. W trakcie procesu docierania zarówno silnik jak i zawieszenie będą pracowały w ograniczonym zakresie swojej nominalnej sprawności. Pełną sprawność osiągają po przeglądzie 5 mth. Serwis zawieszenia jest zalecany przy przeglądzie 5 mth, chcąc uzyskać pełną sprawność należy go zlecić . Luzy powstałe w procesie docierania są naturalnym elementem eksploatacyjnym pojazdu. Wszystkie śruby, łożyska, szprychy, elementy zawieszenia, napędu wymagają kontroli serwisanta oraz korekty jeśli jest to konieczne.

OPCJE ZAKUPU

13 499,00 zł brutto

Cena nie uległa zmianie

NEGOCJACJE CENOWE

Znalazłeś ten produkt taniej u konkurencji? Zgłoś nam to a skontaktujemy się z Tobą aby negocjować cenę.

* Wymagane pola

Anuluj lub