REKLUSE EXP 3.0 SPRZĘGŁO AUTOMATYCZNE - YAMAHA WR250F `01-14, YZ250F `01-13 Zobacz większe

REKLUSE EXP 3.0 HUSABERG TE 250/300 `13-14, HUSQVARNA TE/TC 250/300 `14-16, KTM EXC/SX 250/300 `13-16

RMS-6136

Nowy produkt

NA ZAMÓWIENIE

Więcej informacji

REKLUSE EXP 3.0

SPRZĘGŁO AUTOMATYCZNE HUSABERG TE 250 TE300 (13-14), HUSQVARNA TE/TC 250/300 (14-15), KTM EXC/SX 250/300 (13-15) EXP 3.0 skłąda się z tarcz oraz wewnętrznej piasty REKLUSE, które po założeniu w miejsce oryginalnych tarcz i przekładek powodują automatyzację pracy sprzęgła

Husaberg
TE 250 13-14
TE 300 13-14

Husqvarna
TC 250 14-16
TE 250/300 14-16

KTM
EXC 250/300 13-15
250 SX 13-16
XC 250/300 13-16
XC-W 250/300 13-16

W skład zestawu wchodzi:
pierścień rekluse
sprężyny
przekładki stalowe rekluse
tarcza dociskowa
wysprzęglik

W ofercie dostępne również wersja CORE EXP 3.0 w skład wchodzi (dekiel sprzęgła rekluse, kosz wewnętrzny, przekładki stalowe rekluse, pierścień rekluse, tarcza dociskowa, sprężyny, wysprzęglik)

Jak to działa:


Używając podstawowej siły odśrodkowej sprzęgło zazębia się lub odblokowuje w zależności od obrotów silnika
To oznacza, że można się zatrzymać do zera na biegu nie wciskając sprzęgła.

Zalety:
powoduje, że silnik nie zgaśnie na biegu co oznacza w praktyce koniec kopania kick-starterem w trudnym terenie podczas pokonywania np. przeszkód gdy nam sprzęt zgasł :)
dźwignię sprzęgła używamy opcjonalnie gdy jest to potrzebne np gdy chcemy strzelić ze sprzęgła ( naturalnie dźwignia zachowuje dalej swoją funkcję można jej używać jednak jest to zbędne)
płynniejsze oddawanie mocy zwiększa przyczepność tylnego koła - tylne koło w razie uślizgu przy podjeździe nie nie traci przyczepności (sprzęgło się delikatnie uślizguje i gdy koło łapie przyczepność, to zaczyna działać)
niższa temperatura pracy oraz bardziej wydajne sprzęgło powodują znaczne zwiększenie jego żywotności w stosunku do oryginalnego
Pozwala zawodnikowi poprawić umiejętności operowania gazem , szybszej jazdy w zakrętach i łatwiejszego pokonywania przeszkód bez potrzeby martiwenia się wciskaniem sprzęgła
poszczególne elementy sprzęgła wykonane sa tak żeby dać bardzo wysoką wytrzymałość
jazda daje więcej zabawy i pozwala dłużej cieszyć się pokonywaniem terenu
sprzęgło jest posiada pełną regulację umożliwiającą dopasowanie do jeźdźca lub terenu
Instalacja sprzęgła nie wymaga modyfikacji
każdy kto spróbuje jeździć na Rekluse, na 100% nie wraca do normalnego sprzęgła

OPCJE ZAKUPU

2 499,00 zł brutto

Cena nie uległa zmianie

NEGOCJACJE CENOWE

Znalazłeś ten produkt taniej u konkurencji? Zgłoś nam to a skontaktujemy się z Tobą aby negocjować cenę.

* Wymagane pola

Anuluj lub