Brak produktów
RMS-6136
Nowy produkt
0 Przedmiot Przedmioty
NA ZAMÓWIENIE
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
REKLUSE EXP 3.0 HUSABERG TE 250/300 `13-14, HUSQVARNA TE/TC 250/300 `14-16, KTM EXC/SX 250/300 `13-16
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
REKLUSE EXP 3.0
SPRZĘGŁO AUTOMATYCZNE HUSABERG TE 250 TE300 (13-14), HUSQVARNA TE/TC 250/300 (14-15), KTM EXC/SX 250/300 (13-15) EXP 3.0 skłąda się z tarcz oraz wewnętrznej piasty REKLUSE, które po założeniu w miejsce oryginalnych tarcz i przekładek powodują automatyzację pracy sprzęgła
Husaberg
TE 250 13-14
TE 300 13-14
Husqvarna
TC 250 14-16
TE 250/300 14-16
KTM
EXC 250/300 13-15
250 SX 13-16
XC 250/300 13-16
XC-W 250/300 13-16
W skład zestawu wchodzi:
pierścień rekluse
sprężyny
przekładki stalowe rekluse
tarcza dociskowa
wysprzęglik
W ofercie dostępne również wersja CORE EXP 3.0 w skład wchodzi (dekiel sprzęgła rekluse, kosz wewnętrzny, przekładki stalowe rekluse, pierścień rekluse, tarcza dociskowa, sprężyny, wysprzęglik)
Jak to działa:
Używając podstawowej siły odśrodkowej sprzęgło zazębia się lub odblokowuje w zależności od obrotów silnika
To oznacza, że można się zatrzymać do zera na biegu nie wciskając sprzęgła.
Zalety:
powoduje, że silnik nie zgaśnie na biegu co oznacza w praktyce koniec kopania kick-starterem w trudnym terenie podczas pokonywania np. przeszkód gdy nam sprzęt zgasł :)
dźwignię sprzęgła używamy opcjonalnie gdy jest to potrzebne np gdy chcemy strzelić ze sprzęgła ( naturalnie dźwignia zachowuje dalej swoją funkcję można jej używać jednak jest to zbędne)
płynniejsze oddawanie mocy zwiększa przyczepność tylnego koła - tylne koło w razie uślizgu przy podjeździe nie nie traci przyczepności (sprzęgło się delikatnie uślizguje i gdy koło łapie przyczepność, to zaczyna działać)
niższa temperatura pracy oraz bardziej wydajne sprzęgło powodują znaczne zwiększenie jego żywotności w stosunku do oryginalnego
Pozwala zawodnikowi poprawić umiejętności operowania gazem , szybszej jazdy w zakrętach i łatwiejszego pokonywania przeszkód bez potrzeby martiwenia się wciskaniem sprzęgła
poszczególne elementy sprzęgła wykonane sa tak żeby dać bardzo wysoką wytrzymałość
jazda daje więcej zabawy i pozwala dłużej cieszyć się pokonywaniem terenu
sprzęgło jest posiada pełną regulację umożliwiającą dopasowanie do jeźdźca lub terenu
Instalacja sprzęgła nie wymaga modyfikacji
każdy kto spróbuje jeździć na Rekluse, na 100% nie wraca do normalnego sprzęgła