Brak produktów
RMS-7736
Nowy produkt
0 Przedmiot Przedmioty
NA ZAMÓWIENIE
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
REKLUSE CORE EXP 3.0 HUSABERG TE 250/300 , KTM EXC/SX/XC/XC-W 250 , EXC 300 , XC/XC-W 300
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
REKLUSE CORE EXP 3.0
sprzęgło automatyczne HUSABERG TE 250/300 (11-12), KTM EXC/SX/XC/XC-W 250 (06-12), EXC 300 (06-07), XC/XC-W 300 (06-12) Core EXP 3.0 - zestaw składa się z kosza sprzęgłowego ( specjalny pod automatykę), tarcze i wewnętrzne piasty REKLUSE oraz dekiel pokrywy sprzęgła ( grubszy i bardziej wytrzymały od oryginału), który zapewnia lepszy przepływ oleju
HUSABERG TE 250/300 (11-12),
KTM EXC/SX/XC/XC-W 250 (06-12),
EXC 300 (06-07), XC/XC-W 300 (06-12)
Opis:
Jak to działa:
Używając podstawowej siły odśrodkowej sprzęgło zazębia się lub odblokowuje w zależności od obrotów silnika
To oznacza, że można się zatrzymać do zera na biegu nie wciskając sprzęgła.
Zalety:
powoduje, że silnik nie zgaśnie na biegu co oznacza w praktyce koniec kopania kick-starterem w trudnym terenie podczas pokonywania np. przeszkód gdy nam sprzęt zgasł :)
dźwignię sprzęgła używamy opcjonalnie gdy jest to potrzebne np gdy chcemy strzelić ze sprzęgła ( naturalnie dźwignia zachowuje dalej swoją funkcję można jej używać jednak jest to zbędne)
płynniejsze oddawanie mocy zwiększa przyczepność tylnego koła - tylne koło w razie uślizgu przy podjeździe nie nie traci przyczepności (sprzęgło się delikatnie uślizguje i gdy koło łapie przyczepność, to zaczyna działać)
niższa temperatura pracy oraz bardziej wydajne sprzęgło powodują znaczne zwiększenie jego żywotności w stosunku do oryginalnego
Pozwala zawodnikowi poprawić umiejętności operowania gazem , szybszej jazdy w zakrętach i łatwiejszego pokonywania przeszkód bez potrzeby martiwenia się wciskaniem sprzęgła
poszczególne elementy sprzęgła wykonane sa tak żeby dać bardzo wysoką wytrzymałość
jazda daje więcej zabawy i pozwala dłużej cieszyć się pokonywaniem terenu
sprzęgło jest posiada pełną regulację umożliwiającą dopasowanie do jeźdźca lub terenu
Instalacja sprzęgła nie wymaga modyfikacji
każdy kto spróbuje jeździć na Rekluse, na 100% nie wraca do normalnego sprzęgła
W skład zestawu wchodzi:
dekiel sprzęgła rekluse
kosz wewnętrzny
przekładki stalowe rekluse
pierścień rekluse
tarcza dociskowa
sprężyny
wysprzęglik
W ofercie dostępne również tańsza wersja EXP 3.0 ( bez pokrywy, kosza wewnętrznego, tarczy dociskowej)