Brak produktów
RMS-7786
Nowy produkt
0 Przedmiot Przedmioty
NA ZAMÓWIENIE
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
REKLUSE CORE EXP 3.0 HUSABERG TE 250/300 , HUSQVARNA TE/TC 250/300 , KTM EXC/SX 250/300
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
REKLUSE CORE EXP 3.0
Husaberg TE 250/300 13-14,
Husqvarna TE/TC 250/300 14-16,
KTM EXC/SX 250/300 13-16
W skład zestawu wchodzi:
dekiel sprzęgła rekluse
kosz wewnętrzny
przekładki stalowe rekluse
pierścień rekluse
tarcza dociskowa
sprężyny
wysprzeglik
W ofercie dostępne również tańsza wersja EXP 3.0 ( bez pokrywy, kosza wewnętrznego, tarczy dociskowej)
Jak to działa:
Używając podstawowej siły odśrodkowej sprzęgło zazębia się lub odblokowuje w zależności od obrotów silnika
To oznacza, że można się zatrzymać do zera na biegu nie wciskając sprzęgła.
Zalety:
powoduje, że silnik nie zgaśnie na biegu co oznacza w praktyce koniec kopania kick-starterem w trudnym terenie podczas pokonywania np. przeszkód gdy nam sprzęt zgasł :)
dźwignię sprzęgła używamy opcjonalnie gdy jest to potrzebne np gdy chcemy strzelić ze sprzęgła ( naturalnie dźwignia zachowuje dalej swoją funkcję można jej używać jednak jest to zbędne)
płynniejsze oddawanie mocy zwiększa przyczepność tylnego koła - tylne koło w razie uślizgu przy podjeździe nie nie traci przyczepności (sprzęgło się delikatnie uślizguje i gdy koło łapie przyczepność, to zaczyna działać)
niższa temperatura pracy oraz bardziej wydajne sprzęgło powodują znaczne zwiększenie jego żywotności w stosunku do oryginalnego
Pozwala zawodnikowi poprawić umiejętności operowania gazem , szybszej jazdy w zakrętach i łatwiejszego pokonywania przeszkód bez potrzeby martiwenia się wciskaniem sprzęgła
poszczególne elementy sprzęgła wykonane sa tak żeby dać bardzo wysoką wytrzymałość
jazda daje więcej zabawy i pozwala dłużej cieszyć się pokonywaniem terenu
sprzęgło jest posiada pełną regulację umożliwiającą dopasowanie do jeźdźca lub terenu
Instalacja sprzęgła nie wymaga modyfikacji
każdy kto spróbuje jeździć na Rekluse, na 100% nie wraca do normalnego sprzęgła